Yönetim Stratejileri 
0216 505 04 30 info@e4.com.tr

Yönetim Stratejileri


SATIŞ STRATEJİSİ

Tüm giderlerden sonra kabul edilebilir bir kar marjına sahip projeler hedefimizdir. Şirket, kanunlara ve hukuk kurallarına uygun olarak faaliyet gösterebileceği şekilde ve karlılık sağlayan müşterilerle çalışır.


ÜRÜN STRATEJİSİ

Entegre Tesis Yönetimi, Teknik Yönetim, Güvenlik Hizmetleri , Temizlik Hizmetleri, Teknik Hizmetler , Marka Koruma Hizmetleri, Güvenlik Danışmanlığı Hizmetleri, Peyzaj Hizmetleri, İlaçlama Hizmetleri , İşletme Projeleri ve bunları destekleyen yan hizmetlerdir.


MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ STRATEJİSİ

Verilen hizmetlerin tamamında Müşteri Memnuniyeti birinci sıradadır. Müşterilerimizle yaptığımız haftalık, aylık, yıllık toplantı sonuçları Üst Yönetimimiz tarafından mutlaka izlenir, olası problemlerde pro aktif önlemler alınır ve tüm gelişmeler müşterilerimize raporlanır.


BÜYÜKLÜK STRATEJİSİ

Önümüzdeki 4 yıl içerisinde, Türkiye’de benzer faaliyet gösteren şirketler içerisinde fiziksel büyüklük olarak ilk üç sırada olmaktır.


OPERASYON STRATEJİSİ

Şirket, vereceği hizmeti, Dünya Standartlarında verecek, denetleyecek ve raporlayacaktır.


İNSAN KAYNAKLARI STRATEJİSİ

Şirketin her bir personeli, İnsan Kaynakları kriterlerine ve müşteri isteklerine uygun olarak istihdam edilir. Şirketin her çalışanı, aynı zamanda iç müşterisi ve pazarlama kaynağıdır. Bu anlamda Şirket, çalışanına da iyi bir hizmet sağlayacaktır. Personel ile yapılacak anketler toplam kalite yönetime dahil edilecektir ve Üst Yönetim tarafından titizlikle takip edilecektir.


GİRİŞİMLER STRATEJİSİ

Şirket, verilen hizmetler yelpazesinde girişimcidir, değişimlere açıktır.


ÇEVRECİLİK STRATEJİSİ

Şirket, verdiği tüm hizmetleri ve kullandığı materyali, çevre duyarlılığı içerisinde gerçekleştirir.


© 2014 E4 GRUP All Rights Reserved.